środa, 16 kwietnia 2014

Studenci, szykujcie się na wyprawę po wiedzę! Kolejna edycja ogólnopolskiej konferencji Jungle Web zbliża się do Łodzi!

24 i 25 kwietnia Uniwersytet Łódzki już po raz trzeci pochłonie internetowa dżungla, w której wśród najnowszych trendów z zakresu nowych technologii, IT, e-commerce, marketingu, social media czy PR, studenci będą próbowali odnaleźć własne ścieżki rozwoju. Microsoft, Ericpol, ATOM, BRIEF, Brand24, K2 to tylko niektórzy z partnerów tegorocznej edycji Łódź Jungle Web, których specjaliści poprowadzą liczne bezpłatne warsztaty i prelekcje dla uczestników tej ogólnopolskiej konferencji.


 Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty
Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród wielu prelegentów już po raz trzeci na konferencji pojawi się Michał Sadowski (Brand24). Tym razem będzie mówił o tym jak tworzyć i promować swój biznes w sieci. Artur Roguski (Brief) poruszy popularny temat content marketingu – czym jest oraz jak go tworzyć. Rafał Madycki (Microsoft) będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Całość programu dostępna  jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fanpage’u Łódź Jungle Web. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, BRIEF, Digital Touch, Ericpol, inClick, IAB Polska, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja Agencja Public Relations, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, rozszerzonej rzeczywistości w mobilnych technologiach, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR – wizerunku w sieci.
Partnerami głównymi tegorocznej konferencji Jungle Web są firmy Ericpol oraz inClick, natomiast partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja ATOM Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja agencja Public Relations.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi
Organizatorzy konferencji - członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.

Gdzie i kiedy, czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje
Tegoroczna edycja Jungle Web odbędzie się 24-25 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).
Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl.

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznej Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fanpage’u  www.facebook.com/LodzJungleWeb.

Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1440089439570490/.

Informacja prasowa od Jungle Web

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz